بانک کشاورزی

تاریخ: 29 آبان 1391

توانمندی کارکنان بانک کشاورزی فراتر از انتظار است

دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: حیات و سربلندی این بانک نتیجه تلاش های بازنشستگان و دیگر کارکنان آن است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی دکتر طالبی روز چهارشنبه بیست و چهارم آبان در مراسم تجلیل از بازنشستگان این بانک با اعلام این مطلب افزود:سازمان ها همواره هزینه های فراوانی را صرف هماهنگی نیروی انسانی برای رسیدن به اهداف خود می کنند ودر این مورد تعلق خاطر و دلبستگی کارکنان بانک کشاورزی به گونه ای است که همکاران ما همواره ارتباط خود را با سازمان حفظ می کنند.
وی با بیان اینکه این تعلق خاطر و دلبستگی یکی از ویژگی های ارزشمند بانک کشاورزی است، از همه کسانی که در نهادینه کردن چنین فرهنگی نقش داشته اند تشکر و قدردانی کرد.
دکتر طالبی بانک کشاورزی را دریایی از انسان هایی شریف با ویژگی های انسانی،تخصصی و مدیریتی دانست که همه نهادهایی که با این بانک سرو کار دارند از آنان به عنوان انسان های صادق یاد می کنند.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ یک سازمان را افراد آن سازمان را تشکیل می دهند افزود: توانمندی کارکنان بانک کشاورزی فراتر از انتظار و لحظه لحظه کار در این بانک معنی دار است.
مدیر عامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنانش به دغدغه نیروهای بازنشسته در نهادینه کردن فرهنگ تلاش گفت: کارکنان این بانک همواره در تلاشند این روند ارتقا یابد و به رغم دشواری های پیش روی،ابتکارات و نو آوری های جدیدی توسط آنان ارائه می شود.
دکتر طالبی با تأکید بر ضرورت تطبیق با شرایط کنونی برای حرکت رو به جلو ، متذکر شد:گرچه واحد های بانک در عملیات اجرایی عملکرد قابل قبولی را ارائه کرده اند اما شرایط امروز با 5 سال آینده بسیار متفاوت خواهد بود از اینرو باید به گونه ای عمل کنیم که از مخاطرات پیش رو مصون باشیم.
وی یکی از عواملی که بانک را در 5 سال آینده در مقابل مشکلات مصون می کند، ایفای نقش اساسی شعب شهری دانست و خاطر نشان کرد:ایجاد نگاه متفاوت به امور موجب استفاده از ظرفیت های عظیم بانک خواهد شد و در این مسیر استفاده از فن آوری و همچنین تغییر و بازنگری در روش های سنتی افق روشنی را ایجاد می کند.
مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنانش به رفتار و القائات ویژه بانک و مشتری در فرآیند پرداخت تسهیلات و همچنین حل مسأله مشتری اشاره کرد و از تغییرات ساختاری در حوزه امور مشتریان خبر داد.
دکتر طالبی با تأکید مجدد بر ضرورت ظرفیت سازی و همچنین رویکردهای جدید در حوزه امور مشتریان به اقدامات انجام شده در زمینه برون سپاری برخی از فعالیت ها اشاره کرد و گفت: با توجه به تجربیات همکاران بازنشسته می توان فرصت های جدیدی برای استفاده از این ظرفیت فراهم کرد.
این گزارش می افزاید: این مراسم روز بیست و چهارم آبان با حضور دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل،حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره، مدیران امور، روسای برخی از ادارات مرکزی و همچنین بیش از 200 نفر از بازنشستگان این بانک برگزار شد تهران برگزار شد.
گفتنی است بانک کشاورزی با داشتن بیش از 6 هزار نیروی بازنشسته،با هدف گسترش تعامل و ارتباط با آنان برنامه های متعددی را در طی سال اجرا می کند.